What I Ate Today | Dutchvegan #5


Het is alweer mijn vijfde What I Ate Today video, maar ik blijf het leuk vinden om het te maken. Creatief blijven denken en elke keer toch iets anders doen, dan wat je al gedaan hebt. Voor het eerst een video waarin ik volgens de MinniMaud methode eet en daardoor meer dan 3000 calorieën eet. 

Dagelijks eet ik veel fruit, maar om 3000 calorieën per dag te eten, zou je wel heel veel fruit moeten eten en daar word je kots misselijk van! Nou heb ik één geluk en ben ik dol op dadels, wat het toch wat makkelijker maakt. Maarja dadels zijn niet de goedkoopste gedroogde fruitsoort, dus daar moet ik de komende weken erg creatief in zijn. Misschien weer wat vaker iets gekookt eten overdag? 

Soms heb ik er wel zin in, 's middags gewoon een schaal met havermout. Volgens mij weet ik dus wat ik morgen voor lunch ga eten! 

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van de video vinden en wat jullie nog meer zouden willen zien. Bijvoorbeeld een volledige vlog waarin ik laat zien wat ik doe? Een schoolvlog? Binnenkort gaan we met het gezin een dagje weg, zal ik jullie meenemen? Laat het even weten in de comments of op YouTube. Mocht je een recept willen van iets dat ik eet of maak, schroom niet en vraag het!


Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.

Reacties

Populaire posts