Vegan Recept | Vegan Recipe - Sweet nicecream & Insta prepping


Het is weer weekend en ook nu heb ik weer een recept klaar staan. Dit keer is het guilty free ijs. Lekker, makkelijk en snel te maken. Alles wat je nodig hebt, zijn natuurlijke producten en een vest als je niet zo goed tegen kou kunt.
Als jullie mijn vorige What I Ate Today video hebben bekeken of mij volgen op Instagram, dan hebben jullie deze maaltijd misschien al voorbij zien komen. Naast dat ik met jullie dit recept wil delen, heb ik ook gefilmd hoe ik dit geprept heb voor Instagram.


Wat heb je nodig:
 Een doosje bevroren kersen (250 gram)
 3 dadels
 Boerenkool
 Goji berries
 Boekweitkorrels
♦ 1 Bevroren banaan
♦ 2 Gewone bananen 
(Hogesnelheids)blender

♦ In de blender doe je boerenkool, de bevroren kersen (bewaar er vijf), één ontpitte dadel (zelf gebruik ik medjoul dadels), de bevroren banaan en een gewone banaan. 

Let op! Gebruik je geen hogesnelheidsblender? Laat het fruit eerst even wat ontdooien en waarschijnlijk moet je ook water toevoegen. Doe je dit niet, dan heb je kans dat je blender kapot gaat. Het ijs is dan alleen wel wateriger.

2  Als het ijs klaar is, doe je het in een kommetje en kun je beginnen met preppen. Zelf heb ik dit gedaan met plakjes banaan, de vijf kersen overgebleven kersen, de overige dadels, goji bessen en boekweitkorrels. 

3  Trek een vest aan als je het snel koud hebt en eetsmakelijk!

Misschien vragen jullie je het af, maar ik heb alles op de foto gewoon opgegeten. De dadels heb ik namelijk in stukjes gesneden en toegevoegd samen met de boekweitkorrels en goji bessen die je verspreid ziet liggen. Dat geldt ook voor mijn andere foto's. 

Laat me weten wat jullie ervan vonden, vind ik leuk om te horen!
Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.

Reacties

Populaire posts