What I Ate Today #8 | Dutchvegan


Het was een bijzondere dag. Te laat uit bed, een heel ander ontbijt dan ik gewend ben, omdat ik moest haasten voor school, nat geregend en als kers op de taart mijn eerste selfmade vegan cookies. Mijn non-vegan ouders en vriendinnen waren erg enthousiast over de koekjes, dus ik ga ze dit weekend bij mijn ouders thuis maken. Ik ben benieuwd!


Deze video heb ik gister - dinsdag 26 april - opgenomen. Ik hou niet van teveel processed eten, vandaar dat je mij ook bijna nooit brood, wraps, voorverpakte koekjes en dat soort dingen ziet eten. 

Wat ik dan weer wel jammer vind, is dat mensen daar kritiek op hebben. Ik zou geen goed voorbeeld zijn voor vegans omdat ik dat soort producten niet eet. Er zijn zat vegans die deze producten wel regelmatig eten en je hoort mij ook absoluut niet zeggen dat het fout is of niet goed is. Maar ik geloof in whole foods, dat betekent voedsel in zijn natuurlijke vorm. Gisteravond at ik pasta zoals jullie konden zien, geen whole food, maar wel super lekker. 

Ik hoop dan ook dat mensen mijn keuze respecteren, want ik ben niet de enige die het liefste whole foods eet. Daarnaast heb ik veel last van mijn darmen, waardoor ik overdag liever fruit eet. Hierdoor heb ik minder last van mijn buikpijn.

Ohja, ik at al die koekjes alleen op. Gewoon omdat het kan!

Ik ben benieuwd wat jullie vinden! Ik zit te twijfelen welk recept ik aankomend weekend online zet. Kikkererwtburgers of deze koekjes, wat willen jullie eerst zien?

Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.

Reacties

Populaire posts