What I Ate Today #21 | Dutchvegan | Op reis & de beste manier om je koffer te sluiten


Eerder dan gepland ben ik weggegaan bij de familie waar ik als au pair werkte. Het was geen leuke ervaring, dus heb ik besloten eerder naar mijn ouders te gaan en tegelijkertijd met hun weer mee naar Nederland te gaan. In mijn video laat ik zien wat ik gegeten heb van Benicarló naar Mallorca (inclusief duur vliegveldvoedsel).




Ik weet dat eten op het vliegveld erg duur is, maar ik had helaas geen andere opties. Ik had een bakje, maar die had de familie ineens weggegooid. Mijn plan was om nog een supermarkt te zoeken in het centrum van Valencia, maar dat was er niet van gekomen.

Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.
BewarenBewaren

Reacties

Populaire posts