What I Ate Today #16 | Dutchvegan | Au pair in Spanje


Nu ik in Spanje en vrij van school ben, heb ik tussen het oppassen door wel vaker tijd om te filmen wat ik eet en doe. Ik focus me vooral op whole foods en eet geen olie, zout of toegevoegde suikers. Ik hoop jullie te kunnen laten zien dat deze levensstijl helemaal niet onmogelijk en saai is.


Sommigen van jullie zullen het wel saai vinden. Voor mij is het een feestje. Omdat ik namelijk al een jaar veganist ben en olie, suiker en zout uit mijn leven ban, heb ik geen behoefte aan ingewikkelde maaltijden. Simpel en kruiden, dat zijn mijn to go's.

Veel mensen noemen veganisme een dieet, maar voor mij is het een levensstijl, waarin je bewust bent. Bewust van jezelf, je gezondheid, dieren, de natuur, het mileu en belangrijk is dat je dagelijks actief bent. Al is het wandelen of fietsen. Het is geen dieet, omdat veganisme uitgaat van jezelf voeden. Voeden met eten, met drinken, met energie, slaap en beweging.

Als je vragen hebt, stel ze gerust!

Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.

Reacties

Populaire posts