Vlog #12 | Dutchvegan | Puerto de Alcúdia [de haven]


Er zijn een paar plaatsen in Alcúdia die we altijd bezoeken als we op vakantie zijn. Ik neem jullie mee, als een soort kleine serie. Natuurlijk is alles op film anders dan wanneer je er zelf bent, maar ik wil het graag met jullie delen.


Deel 1 is de haven [Puerto de Alcúdia]. De haven is vooral op zaterdagavond heel leuk met allerlei kraampjes. Door de weeks staan die er ook, maar zijn het er minder. Natuurlijk is de haven afgeladen met mooie boten, mooie lampen, winkeltjes en leuke restauranten en bars. Daarnaast zijn er altijd nog leuke dingen te zien, zoals levende standbeelden, kunstenaars en veel meer. In mijn filmpje zien jullie er ook twee. Er is bovendien ook nog een ijssalon waar ze naast gewoon ijs ook veganistisch ijs hebben (Helados Garrido).



Het mooiste vind ik het wandelen van de haven langs het strand terug naar het hotel/appartement. Bijvoorbeeld met zonsondergang of wanneer het donker is. Met zonsondergang kun je nog mooie foto's maken op de pieren in het water of gewoon lekker liggen op het strand.

Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.

Reacties

Populaire posts