Vlog #11 & What I Ate Today #22 | Dutchvegan | Palma Cathedral & Castell de Bellver


Afgelopen donderdag zijn we naar Palma de Mallorca geweest en hebben we de kathedraal en castell de Bellver bezocht en ik heb dit natuurlijk gefilmd. Eventjes wat anders dan zon, zee en strand. Benieuwd hoe deze mooie plekken van Palma eruit zien? Daarnaast show ik wat ik heb gegeten (als vegan).

Sorry voor de wind, maar ik wilde geen muziek onder de video zetten. Ik vond het mooier om de natuurlijke geluiden te laten horen, zodat je er ''echt'' bij bent. Daarnaast zijn de krekels boven bij het kasteel echt super goed te horen. Het lijken er wel miljoenen.


Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.

Reacties

Populaire posts