What I Ate Today #19 | Dutchvegan | in 1,5 minuut


Ik heb dit keer een wat ik eet op een dag filmpje gemaakt en in minder dan 1,5 minuut samengevat wat ik gister gegeten heb. Ik kon niet uit mijn bed komen, vandaar dat ik pas laat ontbijt/brunch. Mijn dinner was echt even een lekkere break van de simpele maaltijden die ik normaal gesproken eet.




Ik wil heel graag wat meer groentes eten, heeft iemand een idee? Ik zat zelf al te denken aan snoeptomaatjes, maar een lekkere salade waar ik nog meer aan toe kan voegen om wel voldoende binnen te krijgen, gaat er ook wel in. 

Wie is er ook verslaafd aan dadels? :$


Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.



BewarenBewaren

Reacties

Populaire posts