Vlog #8 | Dutchvegan | De omgeving verkennen [Zon, Zee, Strand & Stadje]


In de weekenden ben ik meestal vrij en aangezien ik dagelijks al veel te veel op mijn kont moet zitten, ben ik er zondag op uitgegaan met de fiets. Om eerlijk te zijn ben ik verliefd geworden op Peñíscola, veel mooier dan Benicarló, de stad waar ik verblijf. Maar alles is perfect te bereiken met de fiets. 



Heerlijk, reizen is echt iets wat ik heel graag wil doen, ook in de toekomst. Zelfs alleen als het moet. Maar ik ben wel van mening dat het veel mooier én leuker is om mooie plekken te kunnen delen met een vriend, vriendin, partner of familie.

Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.
BewarenBewarenBewarenBewaren

Reacties

Populaire posts