What I Ate Today | Dutchvegan #3


Sommigen zullen wel denken: ze plaatst de hele tijd foto's van haar eten, dus het zal wel goed gaan. Integendeel. De afgelopen tijd gaat het juist wat moeilijker, vooral psychisch. Ik zal daar na mijn tentamenweek een post over maken. Toch blijf ik volhouden en maak ik foto's en video's om hopelijk wat voor anderen te kunnen betekenen.

Ik hoop met mijn video's een voorbeeld te kunnen zijn voor anderen met een eetstoornis, omdat ik geleerd heb dat eten geen vijand is en niet gewoon maar calorieën. Eten is nodig, het is brandstof voor je lichaam om optimaal te kunnen werken. Nooit had ik gedacht dat ik over eten zou bloggen. Ik zei nog zo tegen mijn moeder: ''Mijn blog zal NOOIT over eten gaan''. Maar sinds ik veganistisch ben geworden, heb ik een veel betere relatie met eten gekregen. Ik weet dat wat ik eet goed voor me is. Een leus die ik erg leuk vind is ''Eat plants, not friends''. 

Daarnaast hoop ik een voorbeeld te zijn voor andere (non-)vegans. Veganisme is niet alleen maar ''konijnenvoer''. Er zijn zoveel manieren waarop je kunt eten als vegans en het enige wat je niet eet zijn vlees, vis, zuivel en andere dierlijke producten als ei en honing. Je kunt dus gewoon pizza eten, wraps, pasta, havermout etc. zolang er maar geen vlees, melk, ei of andere dierlijke producten in verwerkt zijn. 

Laat het ook vooral weten als je een vraag hebt of een verzoek, ik help graag!
Ohja, in de video gebruik ik trouwens een poeder, waar binnenkort nog een review van komt! Ik heb namelijk wat poeders van Pure Raw getest. Dit merk stond op Veggieworld en zoals ik al in de vlog liet weten, ben ik heel benieuwd naar poeders als maca, lucuma, baobab en carobpoeder. Helaas zaten die niet in het pakketje.



Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden van mijn blog. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.

Reacties

Populaire posts