Vlog #1 | Veggieworld 2016


De eerste veganistenbeurs in Nederland, Veggieworld, en wij waren er zaterdag 5 maart bij. Mijn klasgenoot Myrte en ik gingen er filmen voor het vak PaduaTV dat we hebben op de School voor Journalistiek en achja, als je er toch bent, kun je er net zo goed een vlog van maken. Toch? 

Het begon allemaal wat rommelig. Later op de fiets dan gehoopt, een man die over je voet fiets (eigen schuld...) en een fietsslot dat niet op slot wilde, omdat die bevroren was. Ja, het zat allemaal niet mee, maar we hebben het gehaald. Eenmaal bij de Jaarbeurshallen aangekomen, bleek dat ik meteen daar de roltrap omhoog moest nemen en niet eerst het hele gebouw hoefde af te struinen om de juiste hal te vinden. Nadat Myrte en ik elkaar hadden gevonden, was het tijd om te filmen.

Ik heb super leuke mensen ontmoet, waaronder Elle en Eva. Jammer dat ik niet met ze op de foto sta. Ook heb ik geweldige vegan merken mogen ontdekken, van kleding tot schoenen en make-up. Het was een geweldige dag waarbij ik niet de hele dag bezig hoefde te zijn met eten. Whut?! Veel draaide toch om eten? Ja, maar ik kon gewoon genieten van alles om me heen, zonder me druk te maken over mezelf en over eten. Bekijk het filmpje om een impressie te krijgen van de beurs.



Ik ben toch echt wel heel benieuwd wat jullie van Veggieworld vonden als jullie erbij waren. Mocht je interesse hebben in een lijst met alle (vegan) bedrijven die aanwezig waren, mail me eventjes!

Reacties

  1. Leuk filmpje, mooie impressie van de beurs! Echt heel leuk dat jullie ook mensen hebben geïnterviewd :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Jaa, haha we gingen mensen interviewen voor onze opleiding, maar ik vond het wel leuk om deze mensen mee te nemen in het filmpje.

      Liefs,
      Lucinda

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts