Birthday traktatie | What I Ate Today Dutchvegan #1


Omdat ik vandaag jarig ben, wil ik jullie trakteren! En dat ga ik doen met mijn eerste What I Ate Today video. Ik zal deze wekelijks proberen te maken, omdat ik echt dol ben op de video's van andere vegans. 

Vandaag, de dag dat ik officieel als volwassene wordt beschouwd. Helaas is er geen tijd om het vandaag te vieren, want mijn lieve wekker lacht me om 6 uur alweer toe en mijn ouders wonen niet om de hoek. Komend weekend, dan gaan mijn tweelingbroer en ik het vieren.


Misschien zie ik er nog wat ongemakkelijk uit op video, maar dat is voor mij ook een kwestie van vaker doen en leren. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!



Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden van mijn blog. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.

Reacties

Populaire posts