What I Ate Today #43 | Vegan | The Green Happiness


Ik heb lang zitten twijfelen, maar heb toch besloten om het programma van The Green Happiness te volgen. Zelf was ik er altijd tegen, omdat het qua calorieën wel erg weinig is. Dat is eenvoudig op te lossen om meer te eten als ik honger krijg. Waarom ik dit heb besloten? Dat lees je in mijn blogpost.

Het laatste jaar ongeveer heb ik regelmatig last (gehad) van binges. Van velen krijg ik de feedback dat het heel normaal is om binges te krijgen na het hebben van een eetstoornis waarin je jezelf eten ontzegt. Maar ik ben er niet blij mee. Soms zit je zo vol dat het pijn doet en wat ik nog erger vind: ik ben veel aangekomen. Veel meer dan ik eigenlijk wilde. De laatste tijd wil ik het dan ook heel graag veranderen, maar elke keer ging ik de mist weer in. 

Ik wil mezelf daarom echt vastbijten in het programma van Tessa en Merel. Wat ik hierboven al noemde: als ik honger heb eet ik meer, maar ik wil niet meer speciaal naar de winkel gaan omdat ik een bepaald product moet eten en daar ook nog eens veel te veel van eet.

Sinds ik vooral de laatste tijd minder gezond ben gaan eten, merk ik dat mijn huid onzuiverder wordt, ik dus veel ben aangekomen en minder energie heb - waardoor ik ook niet ging sporten. Kortom: ik wil verandering. Een beetje afvallen en strakker worden is mijn doel. Dit keer op de gezonde manier. Samen met natuurlijk gezond worden, weer meer energie krijgen en me gewoon lekker in mijn vel voelen.



Hoe het programma mij vergaat laat ik uiteraard weten via filmpjes of geschreven blogs. Ik post ook regelmatig op Instagram, waar ik ook verslag doe van mijn progressie.


| Ontbijt |
Havermout 
Speltmeel 
Amandelmelk
Kaneel
Vanille poeder
Blauwe bessen
Halve banaan
Kersen

| Lunch |
2 Mandarijnen
2 Speltbroodjes
Hummus
Alfalfa
Halve komkommer
Twee tomaten
Portie worteltjes
Eetlepel hummus

| Avondeten |
Risotto ( van pandan rijst)
Halve pompoen
Kastanje champignons
Rode ui
Bosui
Miso pasta
Courgette

Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.

Reacties

Populaire posts