Review || dekbed van Dekbed-Discounter


Een tijdje terug werd ik benaderd door Dekbed-Discounter om een recensie te schrijven. Hiervoor mocht ik een dekbed uitkiezen en wat was ik daar blij mee, want ik kon eigenlijk wel een nieuw dekbed gebruiken. Waar ik uiteraard naar heb gekeken is of het wel veganproof is. Ik heb veel opgezocht, maar naar mijn weten is alles vegan.

Wat had ik een moeite om een dekbed uit te kiezen. Volgens mij had ik wel een lijst met twaalf dekbedden die ik mooi vond en daar moest ik ook nog weer eens een keuze gaan maken. Uiteindelijk had ik de knoop doorgehakt en gekozen voor een dekbed dat uitverkocht bleek te zijn. Heb ik weer. Na een tijdje wachten zag ik dat het dekbed weer op voorraad was en heb ik meteen actie ondernomen. De verzending ging ontzettend snel, ik had het dekbed al binnen twee dagen binnen. 

Wat voor dekbedden kun je zoals vinden op de site? Ik heb er een paar voor jullie op een rijtje gezet:


Wander with You - Zwart

Washcotton - Katoen - Wit/Grijs

Suzy - Multi

What Do You Love - Grijs

Gradient - Aqua


Zoals je al kunt zien op de foto's heeft de site ontzettend veel aanbod. Van bloemenprints tot dieren, effen kleuren, patroontjes, voor hem en haar en nog veel meer. Je kunt ook nog kiezen voor verschillende materialen, zoals 100% katoen, polycotton, flanel en satijn. Ook zijn de dekbedden te koop in verschillende maten. Eenpersoons: 140 x 200/220 + kussensloop en tweepersoons: 200 x 200/220 en 240 x 200/220 + twee kussenslopen.

Mijn mening
Ik heb gekozen voor het dekbed Live Free. Deze is gemaakt van 100% microvezel.  Ik vond het idee van het vogeltje dat uit de kooi vliegt ontzettend mooi. Toen ik het dekbed uit de verpakking haalde zag ik hier en daar wel een sliertje aan het dekbed, wat ik jammer vond. Verder is het dekbed heel erg zacht en ligt heerlijk! 


De dekbedden op de site variĆ«ren ruim van prijs, maar de aanbiedingen zijn vaak ook erg scherp: 50% korting. Mijn dekbed is bijvoorbeeld nu te koop voor €19,95 in plaats van €39,95. Ik ben er echt oprecht heel erg blij mee.

*Ondanks dat het gesponsord is, geef ik ten alle tijden mijn eigen mening.
Foto's: Dekbed-Discounter.nl & van mezelf.

Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.

Reacties

Populaire posts