What I Ate Today #42 | Vegan | Afbak broodjes met ''kipkerrie''salade


Wat heb ik gemist? Ik kocht nooit hummus in de winkel, omdat er altijd olie aan toe wordt gevoegd, maar nu ga ik er allemaal wat milder mee om. Ik wilde graag brood, dus koop ik er ook beleg bij. Kerrie hummus it is. En jemig wat is dat lekker!


| Ontbijt |
Havermout (115 gram)
1 banaan
1 appel
Kaneel
Vanille poeder

| Lunch |
1 Twents bolletje
1 Ciabatta
Kerrie hummus van Maza
Tomaat
Komkommer
Augurk
Alfalfa

Daarna nog een grote salade met rode kidneybonen, tomaat, paprika, komkommer, augurk en kerrie hummus en nog wat pure chocolade vlokken.

| Avondeten |
5 nori's met 125 gram pandan rijst, komkommer, avocado, augurk en zeewiersalade van de Albert Heijn.

Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.

Reacties

Populaire posts