What I Ate Today #15 [vlog #5] | Op reis naar Spanje!

Zenuwen gierden door mijn lichaam toen ik door de douane moest. Niet omdat ik iets bij me had wat niet mocht, maar omdat de rij zo groot was, dat ik mijn vlucht nog weleens kon missen.

Ik was net door de douane toen geroepen werd dat we nog maar drie minuten hadden om te boarden. Ik had absoluut niet verwacht dat de rij bij de douane zo groot was. Snel propte ik al mijn spullen in de tas en rende met mijn sieraden in mijn handen naar gate 5. Ik was nog op tijd en kon met een gerust hart het vliegtuig instappen. 

Daarvoor had ik al afscheid genomen van mijn ouders en toen pas drong het tot me door dat het echt was. Ik ging echt vliegen, zonder mijn ouders. Mijn moeder moest huilen en ik heb haar verteld dat ik zo weer terug ben. Tien weken lijken lang, maar zijn zo voorbij. De vlucht verliep verder vlekkeloos.



Het is een super raar idee om in een ander land te zijn, bij een andere familie die op een hele andere manier leeft. Het is gewoon eventjes wennen, maar het komt zeker goed.

 Hebben jullie nog vakantieplannen?

Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.

Reacties

  1. Gefeliciteerd met je P en veel plezier daaro! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ga jij nog weg? Weet jij al wat je op school gaat doen?

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts