Ready for Takeoff!


Morgen is het zover. Voor het eerst zonder mijn ouders en tweelingbroer op reis. Vliegen naar een ander land en dat ook nog eens voor zo'n tien weken. Ik kan het bijna niet bevatten, maar de koffer is klaar voor vertrek. Alleen nog een nachtje slapen.

Spanje is de eindbestemming. Het is dan wel geen wereldreis, maar ik vind het toch echt wel spannend. Een nieuwe omgeving, ander eten, een andere familie en niemand die je vertrouwt om de hoek. Toch kijk ik er heel erg naar uit. Gewoon even het gewoonlijke doorbreken, een nieuwe uitdaging.

Het komt goed, dit is een eerste stap. Die wereldreis komt nog wel. Ik hou jullie zeker op de hoogte en ik probeer zoveel mogelijk te vloggen. Ik weet alleen niet helemaal of dat lukt, omdat ik als au pair ga werken en ik dus sowieso rekening heb te houden met de kinderen en de familie. Ik denk dat ik ook veel minder recepten zal posten. 

Ik ga zo nog lekker wat slaap pakken en dan vroeg uit de veren. De foto die je hierboven ziet, heb ik net gemaakt: Nog een laatste zonsondergang in Nederland. Ik vind dat soort beelden altijd super mooi. Hebben jullie nog leuke vakantie plannen?

Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.

Reacties

  1. Waauw zo gaaf! Heel veel plezier. Je gaat het vast geweldig vinden, zo voor de eerste keer alleen op reis. <3

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts