Veganniversary | Veganisme heeft mijn leven gered [mijn eetstoornisverhaal]


Het is precies een jaar geleden dat ik veganistisch ben geworden [yaayy!] en ik leef nog steeds! Een ideaal moment om te praten over mijn eetstoornis(verleden) en waarom veganisme mij min of meer gered heeft. 

Het is nogal een gevoelig onderwerp. Ik heb er al wel eerder over geschreven, maar het blijft toch altijd een beetje moeilijk om erover te praten. Aan de andere kant hoop ik zo erg dat ik met mijn verhaal anderen kan helpen. Ik kreeg die kans eerder door mee te doen aan Tot Op Het Bot, maar na redelijk wat opnames kon ik het niet meer aan. Nu ben ik er al wel een tijdje klaar voor en wil ik echt wat kunnen betekenen.




Ik ben er nog steeds niet helemaal, maar ik kon niet verder komen. Ik kwam niet meer aan, bleef maar sporten en sporten. En dankzij mijn veganistische levensstijl ben ik bewuster geworden van mezelf en mijn gezondheid.

Links naar mijn eerder geschreven posts:

I - Mijn verhaal

II - Stoppen met overmatig sporten

III - Het volgen van de MinniMaud-methode

IV - Gewichtsverdeling en meer

Wil je op de hoogte blijven van nieuwe postst? Like dan mijn pagina op Facebook en op Bloglovin. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.
BewarenBewaren

Reacties

  1. Heftig dit. Fijn dat je er weer bovenop bent!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Lenneke, sorry dat het heftig is. Ik ben er nog niet helemaal bovenop, maar het gaat wel veel beter :)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts