Vlog #6 | Dutchvegan | Vamos a la playa op zijn Spaans


Wil je je klaar gaan maken? Ehm, waarvoor? Ohh, we hebben een half uur geleden besloten dat we naar het strand gaan. En dus gingen we gister op zijn Spaans naar het strand.



Op zijn Spaans is heel anders dan wat toeristen zouden doen. Wanneer ik met mijn ouders op vakantie ging, zorgden we dat we rond tien uur op het strand waren tot een uur of vijf in de middag. Sommige spanjaarden doen dat ook, maar de familie waar ik verblijf niet.

Tussen 14:00 en 15:00 wordt er gegeten, dit keer in een Franse pub. De wedstrijd Frankrijk - Noord-Ierland mocht namelijk niet gemist worden. Tegen zes uur waren we op het strand en de golven waren agressief, maar dat drukte de pret geen seconde. Springen, door de golven duiken of je mee laten dragen. Persoonlijk vind ik het een beetje frisjes om 's avonds te gaan. Ik ben dan ook een typische toeristische strandganger. 

Persoonlijk vond ik het strand wel heel mooi! Vooral het kasteelachtige gebergte zoals je kunt zien op de foto. Het was zo'n 20 tot 25 minuten fietsen, wat ik absoluut niet erg vind.

Tegen half 10/10 uur waren we pas thuis en moesten we nog eten. Wat voor hun heel normaal is.

Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.

* Bron foto: www.peniscola.es

Reacties

Populaire posts