What I Ate Today #10 | Dutchvegan - Eerste Vegan Lasagne


Soms heb je van die dagen dat het allemaal een beetje uit de hand loopt. Je voelt je niet vol of je hebt gewoon zin in iets lekkers. Geeft niet, het mag! En soms lijkt het alsof je te veel eet, maar is dat wel zo? Is het niet gewoon een signaal van je lichaam dat je het nodig hebt? Ik heb weer een What I Ate Today video voor jullie klaar staan.




Maar beter dat ik deze video maandag opgenomen heb, want gister heb ik de halve dag voor pampers gelegen. Gisterochtend voelde ik me ontzettend misselijk, maar ik ben wel naar school gegaan voor een vergadering. Vervolgens voelde ik me zo slecht dat ik naar huis ben gegaan, in bed ben gaan liggen met een koud handdoekje (want ik voelde aan als 40 graden) en een emmer en een fles water naast me op de grond. Ik kreeg niks meer door mijn keel en heb in het totaal zo'n veertien uur geslapen.

Vandaag voel ik me wel weer wat beter en ik heb in ieder geval weer kunnen eten. Ik ben er nog niet helemaal bovenop, maar dat komt wel goed met dit mooie weer!

Van welk voedsel kunnen jullie moeilijk afblijven als het in de buurt ligt?

P.S. Die lasagne was echt heerlijk! Ziet er misschien niet zo uit, maar dat was het wel.

Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.

Reacties

Populaire posts