What I Ate Today #10 | Dutchvegan - memorial aan Laika 🐾


Ik probeer sinds kort op mijn gevoel te eten. Voorheen at ik alsnog naar een bepaalde hoeveelheid calorieën en nu probeer ik steeds meer naar mijn lichaam te luisteren. Dat heeft natuurlijk tijd nodig, maar ik hoop dat ik jullie kan inspireren met wat ik op een dag eet als veganistische student.

Zoals jullie kunnen zien op het filmpje draag ik geen make-up en heb ik een puist schuin onder mijn neus. Het was best moeilijk voor mij om te beslissen het filmpje toch te gaan posten, want mezelf zonder make-up zien, vind ik nog erger dan mezelf met make-up zien, haha. De waarheid is: ik ben en blijf gewoon wie ik ben. Met of zonder make-up. Ik ga geen make-up op doen omdat ik dat MOET voor het filmpje. Nee, de afgelopen weken waren moeilijk, dus ja dat is te zien. Zo is het leven nou eenmaal en dit ben ik.


Mijn plan was om ook nog een blog te schrijven over Laika, maar ik kon het niet. Het volgende heb ik op Facebook geplaatst:


Ik wil de komende tijd meer gaan posten, niet alleen maar mijn wekelijkse wat ik eet op een dag vlogs en video's van recepten, maar ook wat meer andere vlogs, reviews, reizen en noem zo maar op! Ik ben benieuwd wat jullie graag zouden willen zien. Laat het weten in de comments! Het wordt mogelijk wel eventjes wat minder omdat er weer deadlines aan zitten te komen en een toetsweek, maar ik ga mijn best doen om minimaal de vaste video's te posten.

Als je vragen hebt, schroom niet om deze ook hieronder te stellen, via mijn mail (tabblad contact), Tumblr, Insta of mijn Facebookpagina. Vanaf vandaag ben ik ook begonnen met Snapchat. Ooit aangemaakt, weer verwijderd en nu weer begonnen. Dagelijks benieuwd naar wat ik zoal eet of doe? Voeg me toe: xlucindaaaa.

Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.


Reacties

  1. Heel veel sterkte met het verlies van Laika, rust zacht lieverd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jolanda x
      Ik heb inmiddels een mooi bedeltje met as van Laika om mijn arm <3

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts