What I Ate Today #9 | Dutchvegan - Boodschappen & wat heb ik in huis?


Zoals elke week heb ik voor jullie weer een What I Ate Today video. Daarnaast laat ik zien wat ik gekocht heb in de winkel en wat ik nog meer in huis heb qua eten. Ik eet volgens de MinniMaud methode, waardoor ik doorgaans meer calorieën eet dan een gemiddelde veganist die niet super actief is.


Inmiddels lijkt het alsof ik elke dag met een meloen ontbijt volgens mij, maar dat is niet zo. Vaak eet ik 's ochtends een lekkere nicecream getopt met goji bessen en plakjes banaan.

Steeds dichter kom ik bij mijn minimale gezonde gewicht en vaak twijfel ik dan ook of ik op mijn gevoel moet gaan eten omdat ik nu bijna altijd heel erg vol zit als ik eet en gegeten heb. Toch zijn er wel mensen die me aanraden om nog even de MinniMaud methode te blijven volgen. Eng, maar dat doe ik dan ook maar braaf. 

Ik ga trouwens twee keer per week naar de Lidl om de meeste boodschappen te halen. Altijd koop ik 4 trossen bananen, 2 mango's, ander fruit en vaak ook zoete aardappels, komkommer, trostomaten en sla. De laatste vier hoefde ik niet te halen, zoals je kon zien in de video had ik die nog in huis.

Laat me weten welke groente(s) jij lekker vindt om te eten met aardappels en hebben jullie suggesties voor recepten waar ik de vanille aroma in kan gebruiken?

Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.

Reacties

Populaire posts