What I Ate Today #11 | Dutchvegan


Wat gaan de weken toch snel, het lijkt alsof ik mijn vorige What I Ate Today-video gisteren gepost heb. Maar niets is minder waar en de klok blijft gewoon tikken. Deze dame heeft voor jullie weer een nieuwe video online staan.



Ik weet nog goed dat voordat ik ziek werd, mijn moeder en ik bij mijn vader klaagden over dat we altijd aardappels aten. Vervolgens nam ik het initiatief om zelf te koken en dan van die wereldgerechten, zodat er meer variatie in zou komen. Het koken deed ik overigens met veel plezier, net als nu. Maar er is wel wat veranderd: ik word ontzettend blij van mijn ovenfrietjes (en mijn dadels:$). Ik hou van lekker simpele maaltijden waar je niet eerst voor naar de winkel moet met een lijst van tien ingrediĆ«nten. 

Deze dame had trouwens nog meer gefilmd, maar was zo slim om haar vinger op de microfoon te leggen, waardoor je haar niet meer kan horen praten. Niet zo slim.

Misschien moet ik toch maar eventjes gaan werken aan mijn dadelverslaving. Iemand tips? Ik heb geprobeerd om ze niet te halen, maar dat is mislukt. Wel zit ik te denken aan meer groenten eten. 

Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.

Reacties

Populaire posts