Vlog #16 & What I Ate Today #26 | Bataviastad + stereotype vegan voedsel :(


Afgelopen zondag zijn mijn moeder en ik naar Bataviastad geweest. Gewoon een dagje gezellig erop uit, omdat mijn moeder dat wel kan gebruiken. Helaas was het eten voor mij een stuk moeilijker, vooral omdat er maar weinig veganistisch was of met heel veel olie. Toch hebben we het erg gezellig gehad en spullen kunnen scoren die we nodig hadden.


Ik vind het op zich niet erg als ergens een beetje olie in zit. Ik wilde ook de Dutch Weed Burger eten, maar de salades bij La Place waren doordrenkt met olie. Dat vind ik er al niet smakelijk uitzien, het is niet gezond en sowieso ook niet lekker.

Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.

Reacties

Populaire posts