Wauw, dankjulliewel

Ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar ik ben echt overdonderd door alle reacties op mijn vorige, nogal persoonlijke, blog. Het doet me ontzettend veel om alleen al te zien hoeveel mensen de tijd hebben genomen om mijn verhaal te lezen. Dat vind ik echt bijzonder en ontzettend lief!

Daarnaast heb ik ook enorm veel mooie reacties gehad van mensen die ik wel of niet persoonlijk ken. Het feit dat er zoveel mensen zijn die je een hart onder de riem steken, wauw, ik vind het echt heel bijzonder en speciaal. Het voelt echt als een enorme steun.

Mensen vinden het ook bijzonder dat ik zo openhartig kan schrijven over zo'n persoonlijk onderwerp. De reden is dat ik een voorbeeld wil zijn, een voorbeeld om met jezelf aan de slag te gaan, om je leven op te pakken en om te laten zien dat het echt mogelijk is. Zo zou ik meedoen met de opnames voor Tot Op Het Bot, maar ik kon het niet meer en besloot te stoppen met de opnames. Ik was er gewoon nog niet klaar voor. Nu hoop ik dat alsnog te bereiken.

Het is geen makkelijk gevecht, maar het komt goed. Jullie geloven in mij en dat doet me ontzettend goed. Ik moet alleen nog meer in mezelf gaan geloven. Dat geloof is er al meer dan vijf jaar geleden, maar ik hou me vast aan het doel om gezonder te worden, aan jullie steun en natuurlijk aan die van mijn vrienden en familie.

En ik geloof ook in jullie! Onthoudt dat. Je kunt meer dan je denkt, als je maar gelooft. Het leven is niet makkelijk, maar niet onmogelijk. In wat voor situatie je ook verkeerd, jij kunt het aan. Wil je iets bereiken of zit je ook met persoonlijke problemen? Streef je doel na of ga je angst(en) aan, anders verandert er niks. Je bent het waard, geloof me.
Dit nummer, heeft zo'n mooie tekst en beschrijft eigenlijk precies mijn gevecht (en misschien ook jullie gevecht).

Heb jij een doel of angst waar je mee aan het werk wilt? Deel het met me, dan hoef je het niet alleen te doen en misschien kan ik je helpen of kunnen we elkaar steunen.

Liefs,
Lucinda

Volg me  als je dat leuk vindt: BloglovinInstagram, Tumblr && Facebook.


Reacties

  1. Hoi Lucinda,

    Ik vind het echt super dapper van je dat je, ondanks je bewegingsdrang, gestopt bent met sporten om zo eindelijk echt te kunnen herstellen van je eetstoornis. Ik geloof in je! Je kunt het!

    En: super mooi liedje! Bedankt voor het delen ervan.

    xxx Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts