What I Ate Today #41 | Vegan | Stevig ontbijten & mijn havermoutrecept


Ontbijt als een koning. Zeker waar! In deze vlog vertel ik waarom ik tegenwoordig stevig ontbijt. Ook heb ik een havermout receptje voor jullie klaar staan. Een lekker ontbijt in no-time op tafel. Het enige wat je nodig hebt, zijn havermoutvlokken, fruit, een waterkoker en eventueel nog andere toppings.


| Ontbijt |
Havermout (115 gram)
1 grote banaan
75 gram blauwe bessen
1 eetlepel carob poeder
Vanille poeder
PB2 poeder (12 gram + water)
1 theelepel chiazaad

| Lunch |
1 grote zoete aardappel 
Tempeh (100 gram)
Zakje Japanse wokgroenten (400 gram)
Tomatenpuree
edelgistvlokken

| Avondeten |
Haricot verts
Sla
Boerenkool
Geroosterde pompoen
Zoete puntpaprika
Rode kidneybonen
Maple-mosterd dressing

| Snack |
Havermout (115 gram)
PB2 poeder (12 gram + water)
Kaneel
1 appel

Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.

Reacties

Populaire posts