What I Ate Today #40 | Vegan | Van ma t/m vr een video


Iets wat ik de laatste tijd meer doe, is in mijn dagboek schrijven. Ik open ook altijd cliché: ''Lief dagboek,''. Ik kan me ervoor schamen omdat ik in een boekje schrijf wat ik meemaak en hoe ik me voel, maar dat doe ik niet. Voor mij werkt het en daar ben ik blij mee. Daarnaast eet ik nog een hele boel havermout en een lekkere salade na het sporten.


Ontbijt:
havermout (115 gram)
1 grote banaan
75 gram blauwe bessen
1 eetlepel carob poeder
Vanille poeder
PB2 poeder (12 gram + water)
1 theelepel chiazaad

Lunch:
Havermout (115 gram)
1 appel
75 gram blauwe bessen
Kaneel
Vanille

Avondeten:
Kropsla
Boerenkool
300 gram geroosterde pompoen (30 minuten)
1 maiskolf geroosterd (15 minuten)
Augurk
Komkommer
200 gram rode kidneybonen

Maple-mosterd dressing

Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.

Reacties

  1. Reacties
    1. Bij Body&Fit, maar ik vind het niet geweldig. Ik vind het erg zout.

      Liefs,
      Lucinda

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts