What I Ate Today #29 | Dutchvegan | Tour door mijn studentenkamer


Benieuwd naar hoe mijn kamer eruit ziet? Ik heb het op verzoek gefilmd samen met een eetdagboekje. Als iemand van jullie nog wat leuke woon ''hacks'' weet, laat het gerust weten. Ik ben namelijk nog op zoek naar een leuke manier om mijn afval te kunnen scheiden.




Mijn Engelse kanaal is vanaf vandaag ook een feit. Alleen wil mijn kanaalpictogram nog niet veranderen en ik ben ik nog aan het werk voor een leuke banner. Binnenkort wil ik meer informatieve filmpjes posten, dus laat vooral weten wat je interessant vindt.

Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.
BewarenBewaren

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts