Change, fear and hiding.

No more waiting, time for action. We create our own fear, it is not real. You can make the change, but you have to take the first step šŸ’šŸ’ŖšŸ» I know your strong enough.
Het is momenteel erg druk met mijn studie. Afgelopen weekend had ik 4 interviews, waarvan ik er eentje donderdag opgekregen had met een deadline van een week, dus ik moest hals over kop een interview regelen - en dat is gelukt! - maar ik moest er een paar plannen voor wijzigen. Door de drukte merken jullie ook wel dat ik minder tijd heb voor mijn blog.


Ik ben op persoonlijk gebied ook druk bezig met veranderingen en dat is eng, maar zoals ik hierboven al geschreven heb, is angst iets wat je creƫert en iets wat er niet hoeft te zijn. Probeer alle moed bij elkaar te pakken en ga ervoor als jij ook wat moet veranderen of wilt veranderen, maar eigenlijk niet durft. Als je eenmaal die drempel over bent, zul je merken dat het makkelijker gaat. Je moet wel blijven volhouden! En als je later groot bent, denk je terug aan die tijd dat je zo stom was om bang te zijn voor iets wat helemaal niet nodig was.

Heb vertrouwen in jezelf, want je kunt het wel! Wees trots op jezelf en wees blij met elk stapje vooruit. Probeer er ook over te praten, want als niemand het weet is het makkelijk om toch maar weer terug te kruipen en te denken ''ik doe het het niet.'' Dat heb ik in ieder geval al zo vaak ervaren. Geef die angst geen kans. Laat die angst je leven niet bepalen, maar zet zelf je koers!

Reacties

  1. Wat een mooi artikel! Angst hoeft er inderdaad niet te zijn! Vertrouwen in jezelf hebben is belangrijk! Dan kom je heel ver!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Lizzy,

    Dankjewel! Dat geldt natuurlijk ook voor jou.
    Geloof in jezelf en je eigen kracht, dan zul je zien dat je veel meer kunt bereiken dan je in eerste instantie denkt.

    Liefs,
    Lucinda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts