Zelf snickers maken | veganistisch & glutenvrij


Wie mij volgt op Instagram heeft misschien bovenstaande foto wel voorbij zien komen. Eigen gemaakte veganistische snickers - of de hippie snickers zoals mijn broertje ze noemt. Maar ze zijn ''beter dan gewone snickers''! Bekijk snel mijn filmpje, race naar de winkel en maak ze zelf!


Er is niks leukers dan iets koken of bakken en dan terugkrijgen dat het lekker is. Dat overkwam mij vorige week. Dertien personen hadden de snickers geproefd, waarvan er twaalf het heel erg lekker vonden. Misschien kunnen jullie wel reden wie niet. Daar ligt voor mij nog een opgave. Iets maken wat mijn broertje wél lekker vindt. Waarschijnlijk moet mijn moeder het gewoon zo brengen dat zij het heeft gemaakt in plaats van ik. Hij heeft het niet zo op veganisme.

Ik heb dit recept trouwens van Oatmeal with a Fork, maar ik moer er iets op verzinnen dat de chocoladelaag niet telkens afbreekt. Misschien het mengsel eerst laten afkoelen?

Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.


Reacties

Populaire posts