What I Ate Today #37 | Dutchvegan | Tweede kerstdag als enige veganist

Mijn kerstmaaltijden mogen dit jaar dan minder speciaal zijn dan andere jaren. Het was wel super gezellig! Ik heb gewoon wat gefabriceerd rondom dat wat mijn ouders bedacht hadden te doen. Volgend jaar overleggen we weer en is er hopelijk ook ijs voor mij. Toch wilde ik eventjes delen wat ik heb gegeten op tweede kerstdag en zie je zelfs wat ik at na het uitgaan.

Met het kopen van de boodschappen voor kerst hadden mijn ouders dit jaar niet overlegd wat ze gingen doen. Vandaar dat ik geen toetjes heb. Ik wilde zelfs graag koken, maar boodschappen waren al gedaan, dus heb ik een beetje gedaan wat zij ook deden, maar dan natuurlijk vegan. 

Deze vlog is 1 dag later dan normaal, maar ik twijfelde te erg om hem wel te posten. Er zijn zoveel Nederlandse vloggers die er wat mooiers van gemaakt hebben. 




Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.

Reacties

Populaire posts