What I Ate Today #45 | gezond, goedkoop en makkelijk


De laatste tijd ben ik minder consistent in het maken en uploaden van filmpjes en blogs. Dat is niet omdat ik niet wil of dat ik er geen zin meer in had. Ik ben de afgelopen tijd druk geweest. Niet alleen met school, maar ook met mezelf. Ik hoop de komende tijd wat meer te kunnen filmen en te posten, maar ik ga me niet dwingen om het te doen. Lukt het niet, dan lukt het niet. Sorry, maar ik moet even aan mezelf denken.

Vandaag was een feest op mijn bord en in mijn schaaltjes. In de video zien jullie wat ik eet met daaronder een volledige beschrijving van wat ik at.


Eetdagboek
| Ontbijt | 
Alpro kwark Go On 
Eetlepel chiazaad
Theelepel maca, wheatgrass en spirulina (Aldi)
Bevroren vruchten
Granola
Spinazie
Een klein beetje amandelmelk
Eiwitpoeder
Vanille extract
Een kleine banaan

| Snack |
3 dadels en een appel

| Lunch |
Jasmijnrijst
broccoli
doperwten
Tofu gemarineerd in teryaki
Een klein beetje currysaus

| Diner |
Bonensalade met mais, paprika, tomaat, ui en avocado
Botersla
Zoete aardappel
Currysaus

| Snack |
Mijn eigen trailmix van rozijnen en amandelen
drie gevulde dadels met amandel

Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.

Reacties

Populaire posts