What I Ate Today #44 | Chocolade milkshake (beter dan de Mac)



De afgelopen periode at ik mijn meeste maaltijden op school, was ik weinig thuis en had ik gewoonweg erg weinig tijd voor het maken van video's. Voor jullie heb ik nu een nieuwe eetdagboek klaarstaan en hopelijk zo snel mogelijk nieuwe recepten.



| Ontbijt | 
Alpro kwark Go On 
Steel cut oats
Eetlepel chiazaad
Theelepel hempzaad
Goji bessen
1 mango
Bevroren blauwe bessen
Kaneel

| Lunch |
Spinazie
Zoete aardappel
Geroosterde pompoen
Tempeh
Augurk
Shiitake
Sweet chili saus

| Post-workout |
1 scoop Orangefit chocolade poeder
1 bevroren banaan
1 rijpe banaan
300 ml amandelmelk

| Avondeten |
Zoete aardappelsoep 
ZONDER Bouillonblokjes en peterselie
MET paprikapoeder, chilipoeder, currypoeder en komijn
Spinazie met rode kidneybonen, een halve avocado, quinoa en toch nog een beetje sweet chili saus en edelgistvlokken.

Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.

Reacties

Populaire posts