Waarom heb ik de afgelopen weken nauwelijks gepost?


Zoals jullie wel gemerkt hebben, ben ik de laatste tijd niet zo actief op mijn blog. Hier is een goede reden voor en ik wil jullie uiteraard niet met vragen achterlaten.

Momenteel schrijf ik voor drie blogs inclusief deze. Dat is behoorlijk veel en de werkdruk van school is bijzonder groot. Ik heb daardoor ook veel stress en kom ook niet aan deze blog toe. Ik film wel, maar heb weinig tijd om daadwerkelijk te gaan monteren. Ik zal het vanaf deze week proberen weer op te pakken. Wees dus niet bang als ik geen blog post. Het gaat goed, maar ben redelijk druk.

Ik heb dan ook liever 36 uur in een dag dan 24, maar tot die tijd moet ik het toch doen met 12 uur minder. 

Momenteel schrijf ik wel voor boostyourhealth.nl en mijn eigen journalistieke blog voor school www.degroenewaarheid.wordpress.com.

Uiteraard blijf ik ook foto's posten op Instagram.

Reacties

  1. Wat een projecten allemaal! Maar wel onwijs vet. Heel veel succes en plezier <3

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts