iPhone 4s vs iPhone SE


Afscheid nemen, daar heb ik veel moeite mee. Dit keer ging het alleen een stuk makkelijker. Na vier jaar was ik eigenlijk ontzettend blij dat ik afscheid mocht nemen en ik heb ook absoluut geen spijt.

Vorige week kwam hij binnen, mijn nieuwe mobiel. Doei iPhone 4s, hallo iPhone SE gold. Mijn huidige abonnement verloopt bijna, dus ik mocht een nieuw abonnement uitkiezen. Heel toevallig kwam ik uit op een redelijk goedkoop abonnement met de nieuwste iPhone. 

Ik wist niet eens dat dat de nieuwste was toen ik hem bestelde, daar kwam ik pas later achter. Ik kon ook voor de iPhone 6 gaan, maar die was veel duurder en heeft net wat meer functies, zoals een 3D-touch. Ik hoef al die extra snufjes niet, als ik maar gebruik kan maken van apps en kan bellen.

De SE heeft precies hetzelfde uiterlijk als de iPhone 5, maar werkt hetzelfde als de 6. Alleen dan dus zonder de 3D-touch en misschien nog wat meer functies. Volgens Apple ''een iPhone die klein oogt, maar groots presteert.''


Even mijn iPhone 4s vergelijken met de iPhone SE.
Mijn oude mobiel is dikker, kleiner, minder snel, ik moest om de haverklap foto's en apps verwijderen omdat mijn mobiel vol was, de laatste tijd moest ik mijn mobiel telkens uitzetten omdat hij vastliep en de SE ziet er gewoon ontzettend mooi uit!



Wat ik vooral echt geniaal vind is de Touch ID, je mobiel ontgrendelen met je vingerafdruk. Je kunt zelf zoveel vingers instellen als je wilt. Als jij je iPhone opstart, moet je nog wel de toegangscode invoeren.

Ik heb ook een al een nieuw hoesje van ExclusieveHoesjes.eu, waar ik echt verliefd op ben! Als jullie de foto's hieronder bekijken snappen jullie wel waarom. Ik ben altijd erg zuinig met mijn mobiel, waardoor ik altijd een full body case gebruikte. Ook erg handig om pasjes in te doen, zoals je ID of je schoolpas. Met de nieuwste SE vind ik een full body case eigenlijk zonde omdat de mobiel zo mooi is. Maarja, ik wil natuurlijk wel dat mijn mobiel zo lang mogelijk heel blijft. Misschien iets van een sokje of iets anders ter bescherming? Heeft iemand een idee?





Welke mobiel gebruiken jullie? Kiezen jullie liever voor veel technische snufjes, een mooi uiterlijk of voor een mobiel dat gewoon moet kunnen wat jij wilt?

Like mijn pagina op Facebook en op Bloglovin om op de hoogte gehouden te worden. Op mijn Instagram en Tumblr plaats ik meestal veganfood pictures.

*Deze post is gesponsord door ExclusieveHoesjes.eu, maar bevat mijn eigen persoonlijke mening. Ik zal nooit iets schrijven omdat iemand wil dat ik het schrijf.

Reacties

Populaire posts